Total Pageviews

Monday, December 26, 2011

Besviken


Så var det då åter dags för ''Stjärnorna på Slottet'' som ''alla'' väntat på...När ska Kim Anderzon sluta dra i sin tunga och vända ut den ur munnen för att visa hur stor och rak ! den är och tjata om att den sitter fast i könet!!! SLUTA kärring! Det är med all säkerhet en jättetrevlig dam, men sist jag såg henne och det var inte alls längesedan, satt hon och drog i tungan även i det programmet. Om jag inte misstar mig var det i Skavlan. Va' är det som är så viktigt, som hon till varje pris måste ha fram till svenska folket. Att tungan sitter fast i könet vet vi väl alla, eller hur ! ....not ! Christer Lindarw, min favorit...såg avdankad ut och fick med, det nu så populära ordet f . . . a även i detta familjeprogram... Hoppas han gör bättre ifrån sig i kommande program, annars får jag omvärdera min svaghet för honom...Louise Hoffsten visade upp sina ''sillisar'' ? Bättre upp i fortsättningen hoppas jag, det är ju trots allt ett av favvoprogrammen...

No comments:

Post a Comment