Total Pageviews

Thursday, March 3, 2011



Har nu införskaffat en ny DV-kamera. Har haft en Panasonic som jag haft problem med ända sedan jag köpte den. Hade den inne på garantin, den blev fixad, men har inte varit OK. Nu har den lagt av helt, därför hade jag inget val. Min första videokamera var en SONY, den fungerar fortfarande, men är skämmigt stor. Men tack vare att den har hållit i alla år, förärade jag Sony med ett köp ev deras nya HD DV. Problemet är nu att jag inte kan se alla mina filmer som finns på band. Den typen av kamera tillverkas inte längre, så hur ska jag nu kunna överföra mina filmer till DVD;n eller datorn, från alla resor runt i världen och annat som är superviktigt för mig. Denna har SDHC Card på 8GB, det är säkert bra, men nu har jag ett problem.....en massa band som inte kan ses längre.

No comments:

Post a Comment