Total Pageviews

Friday, March 2, 2012

AJfånträsket

Nu är även jag där. I AJfånträsket . . . eller ska jag säga smartfån . . . det finns ju smart fånar av annat fabrikat. Det plingar och det surrar . . . Med min lilla ''vanliga'' telefon kändes det lugnt och skönt. Jag kollade min mail när jag fick lust, på datorn. Men nu är telefonen smart nog att tala om att den finns . . . hela tiden . . . inte en chans att jag ska glömma . . . någon gillar på FB . . pling plong . . . mail. . . surr och pling . . . och inte nog med det . . .jag undrar vad det är frågan om, när fånen har varit tyst ''för länge'' . . . Även det känns stressande . . . suck! Men jag är ändå glad för den lilla smarta fånen, det finns ju så många braattha appar, som jag måste ladda hem . . .Livet blir aldrig som det varit . . . jag har numera en följeslagare som pockar på uppmärksamhet . . . surr . . surr... pling . . .plong . . . hallåååå . . .

No comments:

Post a Comment