Total Pageviews

Tuesday, March 13, 2012

Studio PINK

Sedan jag flyttade till Sverige har jag sökt efter en frisör som kan klippa som jag vill . . . men nästan varje gång har det slutat med att jag än en gång kunnat konstatera att . . . nej, det var inte så jag menade . . . Men så beslutade jag mig för att åka till metropolen Kristianstad. Kollade på nätet och hittade PINK. Hade inga stora förhoppningar . . . men när jag kom innanför dörren kändes det liksom i luften, att jag hittat rätt. Jag blev klippt av en ung söt tjej, Madde. Hon sa att hon förstod precis hur jag menade . . . men det har dom andra 5-6 frisörskorna också sagt . . . så upp till bevis. Det kändes rätt och det blev rätt. Madde ska ha tack för en trevlig stund i frisörstolen. Solen sken och våren har kommit, för att stanna, hoppas jag.

No comments:

Post a Comment